KREA CPH 2025 - udstillerinformation

På denne side finder du al relevant information som udstiller. Det er også via denne her side at du kan booke din stand til Danmarks største KREA-messe i Forum, KBH, 25.-26. januar 2025

Tak til de 15.000 gæster og 300 udstillere for en fantastisk messe i 2024. Vi ses i 2025.

  • Hvem kan deltage?

Kunsthåndværkere og forhandler af materialer til kreative projekter kan udstille. Om du er privat og har små hobbyprojekter som fx. malerier, syning, hækling, strik, smykker eller noget helt tredje, eller du er en virksomhed med fx. materialer, garn, metervarer og lignende, så er du velkommen som udstiller.  Nedenfor her finder du en masse praktisk information.

  • Hvordan bestiller jeg en stand?

Det er meget simpelt. Du klikker på oversigterne for stueplan og ser hvilke stande der er ledige. Derefter kan du gå i webshoppen og købe nøjagtig den stand du har fundet på oversigten. 

Standene koster 1.495,- og alle stande måler 3x2 meter og der medfølger 1 bord på 240x80 cm.  Lettere kan det ikke gøres.

Hvordan er opbygningen?


For at kunne bibeholde nogle af Danmarks laveste standpriser, har vi ikke skillevægge imellem standene. Men du er velkommen til at tage alt med selv til at bygge en flot stand. Det kan være reoler, staffeli, vægge, møbler osv. I standlejen er altid inkluderet et bord på 240x80 cm. Du behøves ikke benytte dette bord. En alm. stand er 3 meter x 2 meter.  Tager du selv vægge med, skal de være hvide. Der er ikke skillevægge imellem standene, men gulvet er markeret op.

Jeg ønsker at afholde workshop


På KREA CPH har vi et workshopområde. Her kan du afholde workshop hele dagen. Tag fat i os hvis du ønsker dette. Området ligger på første sal og vil uden tvivl tiltrække mange gæster. Hvis du ønsker at afholde workshop i det område, får du pladsen til din workshop af os. Har du andre ønsker, fx. at afholde den ved din stand, så tag fat i os.

Markedsføring af min deltagelse?


Vi har ubestridt Danmarks største markedsføringsmaskine af vores messer og udstillere. Du kommer med i vores program for messen og i de fleste tilfælde laver vi også en personlig præsentation af dig og det du kommer med. Vi har flere hundrede tusinde visninger på bl.a. de sociale medier op til messen, hvor du er med i materialet. Husk at sende os information som navn, brandnavn (hvis du har et), gerne billeder osv. Det hele fremgår af teksten du kan downloade, når du bestiller. 


Hvornår kan vi bygge op?


Der vil være mulighed for opbygning fredag den 26. januar. Når du er tilmeldt og vi kommer tættere på denne dato, vil du modtage mere information. Der er også mulighed for nemt at komme til med store biler/varevogne/lastbiler og står du på første sal er der store vareelevatorer, der gør opbygningen nem og ligetil.

Er tilmelding bindende?


Ja. Når du bestiller via webshoppen er tilmelding bindende og kan ikke refunderes. Der er dog altid mulighed for at flytte din tilmelding til en anden by eller dato. Du skriver blot til os, så hjælper vi dig.

Jeg er klar til at booke, men hvordan gør jeg?


Hvis du er klar til at bestille, så klikker du blot her, så kommer du direkte til webshoppen, hvor du kan bestille din stand. Øverst på siden kan du finde links til at se oversigten over Forum, hvis du endnu ikke har valgt standnummer. Dette standnummer skal du vælge før du kan bestille din stand i webshoppen.

unsplash